خانه / رول گونی پلاستیکی / پایین ترین قیمت فروش گونی پلاستیکی ساختمانی در کرج در 1403

پایین ترین قیمت فروش گونی پلاستیکی ساختمانی در کرج در 1403

خرید و فروش گونی پلاستیکی در کرج و قزوین جهت بسته بندی و حمل و نقل بسیاری از محصولات غذایی و شیمیایی و معدنی رواج دارد. کارخانجات گونی بافی در کرج و قزوین و تهران در سال اخیر مشغول به تولید انواع گونی پلاستیکی می باشند.

در این مقاله می خوانید:

  • بزرگترین مرکز فروش رول گونی پلاستیکی با قیمت ارزان در تهران  
  • قیمت فروش گونی پلاستیکی در کرج چقدر است؟
  • خریداران اصلی کیسه گونی دست دوم چه کسانی هستند؟

فروش انواع گونی

بزرگترین مرکز فروش رول گونی پلاستیکی با قیمت ارزان در تهران

رول گونی پلاستیکی در ابعاد مختلفی تولید می‌شود. کارخانجات گونی بافی در سالیان اخیر با ماشین آلات مدرن اروپایی در شهرهای تبریز و اصفهان و تهران و کرج و یزد و اراک به بهره برداری رسیدند. جهت خرید عمده رول گونی پلاستیکی گرد بافت یا تخت می توانید به دفاتر فروش کارخانجات مراجعه نمایید .

رول گونی ساختمانی

رول گونی پلاستیکی به دوصورت تولید می‌شود:

  • رول گونی گردباف
  • رول گونی تخت

رول گونی گردباف عمدتا جهت گونی دوزی  استفاده می‌شود و از عرض ۳۰ سانت تا ۱۵۰ سانت تولید می گردد . رول گونی تخت که به گونه نمای ساختمان معروف است در ابعاد دو متری و سه متری و چهار متری تولید می گردند. جهت خرید عمده پلاستیکی در تهران می توانید به بازار گونی فروشان مراجعه نمایید. بزرگترین مرکز فروش رول گونی پلاستیکی در تهران در شهر ری قراردارد . انبار تولیدات رول گونی پلاستیکی در ابعاد مختلف از کارخانجات بزرگ در شهرهای تبریز و تهران و اصفهان در شهر ری و خیابان شهید رجایی قرار دارد.

رول گونی پلاستیکی

فروش رول گونی پلاستیکی با قیمت ارزان در تهران انجام میشود . جهت استعلام قیمت فروش گونی پلاستیکی در کرج و تهران می توانید با مشاورین فروش این مجموعه تماس گرفته و به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید.

قیمت فروش گونی پلاستیکی در کرج  

گونی پلاستیکی جهت حمل و نقل و بسته بندی بسیاری از مواد غذایی و شیمیایی کاربرد دارد. گونی پلاستیکی در انواع مختلفی تولید می شود که با توجه به نیاز کارخانجات و مشتریان تولید می گردد که عبارتند از:

  1. گونی پلاستیکی ساده
  2. گونی پلاستیکی لمینت
  3. گونی پلاستیکی نایلون دار
  4. گونی پلاستیکی سیمان adstar
  5. گونی پلاستیکی کامپوزیت
  6. گونی پلاستیکی جامبو

تولید انواع گونی

با توجه به نیاز خود می توانید سفارش تولید انواع گونی پلاستیکی را به کارخانجات و تولیدی های گونی پلاستیکی بدهید . قیمت فروش پلاستیکی در کرج و قزوین بر اساس فاکتورهای متعددی مشخص می‌شود. برخی از این عوامل عبارتند از:
ابعاد تولید کیسه گونی

  • تیراژ تولید کیسه گونی
  • نوع بافت گونی پلاستیکی
  • نوع چاپ کیسه گونی
  • دوخت کیسه گونی
  • لمینت بودن کیسه گونی
  • میزان بار داخل کیسه گونی
  • نوع بار داخل گونی پلاستیکی
  • رنگ گونی پلاستیکی
  • قیمت مواد اولیه پلی پروپیلن در بورس
  • و موارد دیگر

فروش انواع گونی

جهت استعلام قیمت فروش گونی پلاستیکی در کرج و قزوین و تهران به صورت عمده می توانید با مشاورین فروش این مجموعه در تمام ساعات شبانه روز تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید.

خریداران اصلی کیسه گونی دست دوم چه کسانی هستند؟

در سال ۹۹ با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه پلی پروپیلن بسیاری از کارخانجات و کشاورزان به دنبال خرید انواع کیسه گونی دست دوم می باشند تا هزینه های تولید کاهش یابد .در بسیاری از کارخانجات پس از تخلیه مواد اولیه کیسه گونی به عنوان دست دوم به فروش می‌رسد. البته کیسه گونی پاره شده به عنوان ضایعات فروخته میشود .گونی دست دوم مصارف مختلفی دارد .برخی از مصرف کنندگان عمده کیسه گونی دست دوم عبارتند از :

گونی دست دوم

  1. کشاورزان :که برای جابجایی محصولات از باغ یا زمین کشاورزی تا انبار برای بسته بندی از کیسه های گونی دست دوم آردی و شکری استفاده می‌کنند تا هزینه‌های جابه‌جایی و انبارداری کاهش یابد.
  2. پیمانکاران ساختمانی: در بسیاری از پروژه های ساختمانی جهت تخلیه و جابجایی نخاله‌های ساختمانی و خاک و سنگ اضافه از  گونی دست دوم آردی استفاده می‌شود تا به راحتی از محل پروژه خارج و در خارج از شهر تخلیه شود.
  3. قطعه‌سازان : بسیاری از کارهای تولیدی تراشکاری و برنج کاران جهت جابجایی قطعات تولید شده برای آبکاری و پرداخت کاری داخل کارگاه در بخش‌های مختلف از کیسه گونی دست دوم استفاده می‌کنند .
  4. معدنکاران : در بسیاری از معادن برای جابجایی و حمل و نقل خاک معدن از کیسه های جامبو دست دوم استفاده می‌کنند و به وسیله تریلی تا محل کارخانجات فرآوری جابه‌جا می‌شود.

گونی دست دوم

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس دیواندری
راه های ارتباطی:
شماره تماس و واتساپ: 09036501463
شماره تلفن ثابت:02136809378
شماره فکس:02136809122
کانال تلگرام: avidbags@
اینستاگرام: avidbags@
آدرس سایت: www.avidbag.com
پست الکترونیکی: avidbag@gmail.com
ادرس کارخانه : تهران . شهرک صنعتی قرچک

حتما ببینید

کیسه جامبو قیر

مراحل خرید کیسه جامبو بگ قیر صادراتی در اراک+ فیلم جامبوبگ قیر

کارخانجات قیر در ایران و کشورهای دیگر به دنبال خرید کیسه جامبو بگ قیر یا …

Message Us on WhatsApp